18 Σεπτεμβρίου 2010

Στεφάνι

Πω πω πόσο καιρός πέρασε!!!!!!Από τον Ιούλιο που έφτιαξα το diaper cake δεν έχω καταφέρει να βρω καθόλου χρόνο για να φτιάξω κάτι.....Τι να κάνουμε.....Βλέπετε οι ετοιμασίες του γάμου μου δεν μου αφήνουν κανένα χρονικό περιθώριο να ασχοληθώ με κάτι άλλο......Που θα πάει όμως,πλησιάζει η στιγμή και μετά............ποιός με πιάνει!!!!!!!!
Το στεφανάκι που θα δείτε παρακάτω το έφτιαξα για να το βάλω στην είσοδο του σπιτιού μου!!!!!Ελπίζω να σας αρέσει.......


Μια πιο κοντινή ματιά




11 σχόλια:

  1. αχ,το στεφάνι είναι γλύκα!! και η ευχή που γράφει!!!
    με το καλό να γίνει ο γάμος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου είναι πολύ όμορφο!!
    Με το καλό να γίνει ο γάμος!!! Καλές ετοιμασίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ,
    Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ρομαντικό το στεφανάκι σου Σοφία μου,με το καλό ο γάμος σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Πολύ όμορφη ιδέα...
    με το καλό ο γάμος σας!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχη η δημιουργια σου! καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε η ώρα η καλή!!!! Και πάντα να δημιουργείς με ρομαντική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!Και στα δικά σας οι ελεύθερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφία καταρών χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου, με το καλό ο γάμος και σου εύχομαι μια ζωή με ροδοπέταλα, ευτυχισμένη και με πολλά παιδάκια! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, καλή επιτυχία στην κλήρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Σοφάκι μου, πολύ όμορφο το στεφανάκι σου , να ζήσετε και να είσαστε ευτυχισμένοι από τώρα και για πάντα. Είμαι σίγουρη ότι θα είσαι μια πανέμορφη νυφούλα. φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή