31 Αυγούστου 2011

Lilly pad Cards : Resist Challenge

Hi...Today's card is for the Lilly Pad Cards Challenge...We had to make a card that uses a resist technique...So I took my stamps, my inks and my scissors and I tried to create...Here is the card that I came up with :


It was the first time I used glossy accents (on the dress,the trousers,the butterflies and the snail) and I really loved the result!!!I think it is gonna be my favourite object...

Supplies : White and brown cardstocks
Parers : Paper pad "Α walk in the park" (echo park)
Stamps : Hero art - "Kiss from the sun", Lawn Fawn - "Critters in the Burbs"
Distress Inks : "shabby shutters", "tumbled glass"
Letraset Promarkers : Cinnamon,Olive Green,Sunflower,Gold,China Blue
Inkssentials Glossy accents
Inkssentials Ink Blending tool
American Crafts foam dots

Till next time....

5 σχόλια:

  1. φανταστικη!!!κι εμενα το γκλοσσυ ειναι το αγαπημενο μου!!!
    καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι υπέροχη!!!!χαριτωμένη!!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχου... τι τέλεια καρτούλα!
    Καλό μήνα και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η καρτούλα σου είναι καταπληκτική, σκέτη γλύκα!

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Σοφία! Μου άρεσε πάρα πολύ η καρτούλα σου και γενικότερα όλο το blog!!! Ένας πολύ καλός μου φίλος βαπτίζει τον μπέμπη του. Επειδή λατρεύω τις χειροποίητες κατασκευές θέλω να του δωρίσω κάτι μοναδικό και φτιαγμένο με πολύ αγάπη απο τα χεράκια μου! Έτσι, ψάχνοντας να βρω διάφορες ιδέες έπεσα πάνω στο blog σου και μου έδωσες φοβερές λύσεις. Θα σου γράψω όταν το ετοιμάσω! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή