30 Οκτωβρίου 2011

Απλά εγώ . . .

Πριν αρκετές μέρες η Έφουλα μου "έδωσε" ένα βραβειάκι...




Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου (όχι μόνο για το βραβείο αλλά και για τα καλά
σχόλια που αφήνεις στις αναρτήσεις μου)...

Και τώρα πρέπει να αναφέρω 7 στοιχεία του χαρακτήρα μου!!!Ξεκινάω αμέσως ;

1) Λατρεύω την οικογένεια μου . . . Δεν θα μπορούσα με τίποτα να ζήσω χωρίς αυτούς . . .
2) Απεχθάνομαι τους δήθεν . . .
3) Ένα μεγάλο μου όνειρο είναι να επισκεφθώ τη Νέα Υόρκη . . . Έτσι όμως που έχει γίνει η κατάσταση πολύ πιθανόν να το εγκαταλείψω κι αυτό . . .
4) Αγαπώ τη δουλειά μου . . . Νομίζω (ή μάλλον είμαι σίγουρη) ότι δεν θα μπορούσα να κάνω κάποιο άλλο επάγγελμα . . . Το να συναναστρέφεσαι καθημερινά με παιδιά είναι για μένα ευλογία!
5) Μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ τα κίνουμενα σχέδια . . . Έχω δει όλες τις ταινίες της Disney!
6) Λατρεύω τα σκυλάκια . . . Το δικό μας σκυλάκι είναι ένα west highland terrier (η Μηλού) και την έχουμε σαν παιδάκι μας!
7) Είμαι παιδί του βουνού . . . Δεν τρελαίνομαι για τη θάλασσα (κάνω ελάχιστα μπάνια το καλοκαίρι) και προτιμώ να επισκέπτομαι μέρη που βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο . . .

Αυτά τα λίγα για τον εαυτό μου . . . Τώρα με τη σειρά μου θα έπρεπε να περάσω αυτό το παιχνίδι σε 15 φίλες αλλά . . . δεν θα το κάνω!!!Όποια θέλει μπορεί να συμμετέχει αρκεί να κάνει μία αναρτηση στο blog της και να μας πει 7 πραγματάκια για τον εαυτό της!!!

Καλό βράδυ!!!
Φιλιά!!!

1 σχόλιο:

  1. Καταρχάς καλό μήνα!!! Με εξαίρεση το ότι πεθαίνω το ίδιο για βουνό και για θάλασσα στα υπόλοιπα βρίσκω Πάρα πολλά κοινά!!! Καλό βράδυ δασκαλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή