27 Ιουνίου 2012

Happiness . . .

Γειτονάκια, τι μου κάνετε;;;;Ελπίζω να είστε όλες καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας (όπου κι αν είστε . . . ! ! ! ). Σήμερα έχω να σας δείξω μία καρτούλα που έφτιαξα για την πρόκληση του Get Creative . . .

Είχαμε να ακολουθήσουμε αυτό το sketch :


Εγώ βέβαια ως συνήθως το άλλαξα λίγο . . . Έκοψα με το cricut τέσσερα λουλουδάκια, στα τρία κόλλησα απο κάτω μικρά χαρτιά διαφορετικού χρώματος, ενώ στο τέταρτο έβαλα απο πάνω ένα λουλουδάκι από χαρτί της συλλογής "Hello Summer" της Echo Park . . . Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις φωτο :



Ετοιμάζω άλλη μία καρτούλα για το διαγωνισμό του Get Creative . . . Ελπίζω να καταφέρω να την τελειώσω μέχρι τις 29 . . .

Αυτά για σήμερα . . .
Φιλιά ! ! !

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία την έφτιαξες!!!!
    like like like
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου είχαν λείψει οι καρτούλες σου!!!! Σοφία μου είναι τέλεια!!! Καλή επιτυχία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εμένα μου είχαν λείψει οι καρτούλες σου!!!Είναι υπέροχη!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Me too !!! Fabulous CAS card, love your style and like how you played with the sketch. Thank you for playing along with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Σοφάκι!!!!!υπέροχη η καρτούλα σου!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω ναι... και επέστρεψε για να μας καταπλήξει και πάλι με τις πανέμορφες καρτούλες της!!! Είναι τόσο μα τόσο όμορφη, μου αρέσει πολύ το πώς έπαιξες με τα λουλούδια και τις διαφορετικές διαστάσεις που έδωσες... μπράβο Σοφία! Ευχαριστούμε για τις συμμετοχές σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω εγώ για τις καρτούλες σου?! Πανέμορφες οοοολες!!!! Ευχαριστούμε πολύ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή