10 Οκτωβρίου 2012

A great big hello . . .

Hi girls !!!!! Σήμερα θα κάνω μία γρήγορη ανάρτηση . . .Έχω να σας δείξω μία καρτούλα για την πρόκληση της Channa του Get Creative . . . Έπρεπε να φτιάξουμε μία κάρτα στην οποία να " κυριαρχεί " μία σφραγίδα . . . Δυστυχώς η φωτο δεν μου βγήκε πολύ καλή . . . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα γράμματα φαίνονται μπλε . . . Εγώ μαύρο μελάνι χρησιμοποίησα όπως πάντα . . . Τελοσπάντων, ορίστε η προσπάθεια μου . . .



Υ.Γ. Έβαλα και μία τσαντούλα δίπλα στο κοριτσάκι . . . Κορίτσια του Get Creative, αν υπάρχει πρόβλημα με τους όρους συμμετοχής στη συγκεκριμένη πρόκληση ενημερώστε με για να την αποσύρω . . .

Φιλιά . . .

9 σχόλια:

  1. Αααα!!! Έχω καιρό να περάσω και νομίζω ότι η εξέλιξή σου είναι απίστευτη!!!! Υπέροχες όλες σου οι καρτούλες κοριτσάκι! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφη κάρτα Σοφία! το κοριτσάκι και η τσαντούλα της μια γλύκα! καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφία μου είναι σκέτη γλύκα!!! Το δε κοριτσάκι το έχεις χρωματίσει εξαιρετικά!!! καλή σου επιτυχία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλύκααααα!!!! Θα αφήσω την Channa να σου πει αν πειράζει η βαλιτσούλα ;) Η κάρτα σου πάντως είναι πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Τι ωραία κάρτα!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα πάει καλά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. So pretty!! I love your cards, thank you for joining us at Get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sophia another gorgeous card from you love the image and beautiful design , as always your work is beautifully crafted. Thank you so much for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή