8 Νοεμβρίου 2012

November 5th card challenge - Guest Designer

Hi girls . . . Πώς είστε;;;;Εγώ έχω πολύ ωραία νέα να μοιραστώ με εσας . . . Αυτό το μήνα θα είμαι guest designer στο γνωστό σε όλους πλέον Get Creative . . . Εννοείται βέβαια ότι η χαρά μου είναι μεγάλη και γι'αυτό ευχαριστώ όλα τα κορίτσια της ομάδας μέσα από την καρδιά μου!!!!

Thank you ! ! ! ! Thank you ! ! ! ! Thank you ! ! ! !I'm honored ! ! ! !

Η πρώτη πρόκληση λοιπόν του μήνα για την κατασκευή καρτών είναι να δημιουργήσετε μία καρτούλα στην οποία θα χρησιμοποιείτε μία σφραγίδα που δεν έχετε ξαναχρησιμοποιήσει . . . Αααα!Και βέβαια να μας πείτε ποια είναι η σφραγίδα αυτή . . .

Όσο για τη δικιά μου καρτούλα . . . Δείτε τη παρακάτω :


Σας περιμένουμε να παίξετε μαζί μας . . . Έχετε περιθώριο να ανεβάσετε την καρτούλα σας έως τις 29 του Νοέμβρη . . .

Πολλά φιλιά από εμένα . . . Και καλή σας επιτυχία ! ! !

6 σχόλια:

  1. Μπράβο!!!!! Πολύ χάρικα με τα νεα!!! Η καρτα σου τέλεια όπως πάντα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία, το ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσουν οι κάρτες σου.... χάρηκα τόσο πολύ που θα είσαι μαζί μας αυτόν τον μήνα! Πανέμορφη η καρτούλα σου και γλυκύτατη όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Congratulations Sophia on being our guest designer at Get Creative. You work is always beautifully crafted and this gorgeous card is no exception.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλλη μια φορά μια πολύ όμορφη κάρτα από τα χεράκια σου! Μου αρέσει τόσο πολύ ο συνδιασμός των χρωμάτων! Ευχαριστούμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή